Türk Mobil Oyunu Royal Match Candy Crush’u Geride Bıraktı!
mobil bulmaca oyunlarıTepe el değiştirdi. Türk taşınabilir oyunu Royal Match, Şeker Ezmesi Geride bıraktı. Peki son durum nedir? Detaylar haberimizde.
İlginizi Çekebilir: Yeni Call of Duty: Mobile Era 404 Hatası Veriyor
Candy Crush’un taşınabilir oyunlar arasında oldukça değerli ve sağlam bir yeri var. 2016 yılında Activision Blizzard tarafından satın alınan King tarafından geliştirilip yayınlanan ücretsiz oyun, 2012 yılında Facebook üzerinden kullanıcıların beğenisine sunulduktan sonra taşınabilir cihazlara ve Windows 10 PC’ye uyarlandı.
Kısa sürede büyük bir popülerlik kazanan Candy Crush, indirme rekorları kırarak oyun içi mağaza satın alımlarıyla stüdyo için para kazanma makinesi haline geldi. Olmaya devam ediyor.
Türk Taşınabilir Oyunu Royal Match Zirvede!
türk oyun stüdyosu Rüya Oyunları Royal Match tarafından geliştirilen, 112 milyon dolar hasılat ve 14,6 milyon indirme ile yakın zamanda Candy Crush oyununu 200.000 indirme ve 8 milyon dolarlık gelir farkıyla geride bıraktı. Bu aynı zamanda tacın bulmaca gibi el değiştirdiği anlamına da geliyor.
Ancak Candy Crush, günlük aktif kullanıcı sayısı açısından üç milyon farklı kullanıcı sayısıyla hâlâ önde. Royal Match’in günlük on beş milyon aktif kullanıcısı var ancak mevcut trendin devam etmesi halinde bu açığın önümüzdeki ekim ayı sonuna kadar kapatılabileceği ve Candy Crush’un öne geçebileceği söyleniyor.
Ölçüm sitesi Sensor Tower, bu büyük başarının reklam kampanyalarının sonucu olduğunu iddia etti. Candy Crush’un indirilme oranı yüzde 15,4 ila yüzde 25 olurken, Royal Match oyununun indirilme oranının yüzde 61,5’inin ücretli kanallardan geldiği bildirildi.
Royal Match ayrıca ünlü takviyelerine de büyük ölçüde güveniyor ve bu alandaki reklamlara farklı bir yaklaşım benimsiyor. Tom Felton ve Simon Cowell gibi tanınmış isimlerin oyunun reklamlarında rol alması, oyunun yeni izleyicilerin dikkatini çekmesine yardımcı oldu.